Re: xorg + nvidia (el no va mes en sadisme)

Després de tot el que heu provat, no sé si seré de gaire ajuda. Jo
tinc una nvidia 260 GTX, i després de 1000 proves amb el nouveau i
40.000 xorg.conf la cosa seguia anant com el cul pel que fa a 3D.
Llavors, aconsellat pel dimoni vaig instal·lar els drivers propietaris
que em vaig baixar de la web de nvidia. Oh! que Sant IGNUcio  em
perdoni, però tot va funcionar de les mil meravelles fins que la
darrera actualització de les xorg (utilitzo testing) ho va enviar tot
a fer punyetes. Ni la reistal·lació del driver ni res del que vaig
provar va passar de la pantalla fosca. Finalment, fart de fer el friki
vaig cercar quin paquet hi havia a testing que proporcionés el driver
de nvidia, però empaquetat per la distribució, i vaig trobar tota la
col·lecció de paquets 280.13.really.275.28-1, i els vaig instal·lar
tot escollint diverses opcions d'un vell xorg.conf que guardava de
quan squeeze era testing:

Section "ServerLayout"
    Identifier     "Layout0"
    Screen      0  "Screen0"
    InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
    InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
EndSection

Section "Files"
EndSection

Section "InputDevice"
    # generated from default
    Identifier     "Mouse0"
    Driver         "mouse"
    Option         "Protocol" "auto"
    Option         "Device" "/dev/psaux"
    Option         "Emulate3Buttons" "no"
    Option         "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection

Section "InputDevice"
    # generated from default
    Identifier     "Keyboard0"
    Driver         "kbd"
EndSection

Section "Monitor"
    Identifier     "Monitor0"
    VendorName     "Unknown"
    ModelName      "Unknown"
    HorizSync       28.0 - 33.0
    VertRefresh     43.0 - 72.0
    DisplaySize	   431 272
    Option         "DPMS"
EndSection

Section "Device"
    Identifier     "Device0"
    Driver         "nvidia"
    VendorName     "NVIDIA Corporation"
	Option "UseEdidDpi" "False"
	Option  "DPI" "96 x 96"
EndSection

Section "Screen"
    Identifier     "Screen0"
    Device         "Device0"
    Monitor        "Monitor0"
    DefaultDepth    24
    SubSection     "Display"
        Depth       24
    EndSubSection
EndSection

Tot va raonablement bé, no més Software rasterizer i els jocs 3D van
sobrats... però la pantalla de google earth només mostra l'espai
profond... negre, negre.
Algunes opcions són per afinar el meu monitor, com el displaysize, i
tot lo referent al DPI i edid, però tal vegada pot ajudar...

He llegit pel fil que potser aquest driver no funciona amb la FX
5600... això ja no ho sé. A mi em funciona.

Altres frikades a provar, que he trobat pel sistema:
/etc/modprobe.d//nvidia-kernel-common.conf:

alias char-major-195* nvidia
options nvidia NVreg_DeviceFileUID=0 NVreg_DeviceFileGID=44
NVreg_DeviceFileMode=0660
# To enable FastWrites and Sidebus addressing, uncomment these lines
# options nvidia NVreg_EnableAGPSBA=1
# options nvidia NVreg_EnableAGPFW=1

# see #580894
blacklist nouveau

/etc/modprobe.d/nvidia-installer-disable-nouveau.conf:
# generated by nvidia-installer
blacklist nouveau
options nouveau modeset=0

No nego que el DKMS aquest deu ser la rehostia, però a mi m'ha donat
més mal de caps que una altra cosa.

Ricard

El 6 d’octubre de 2011 0:00, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit: