Re: fetchmail no troba els certificats SSL

 3/10/11 @ 22:51 (+0200), Alex Muntada escriu:

> En una squeeze acabada d'instal·lar funciona sense problemes,
> tant si indiques --sslcertpath com si no.

No t'ho puc assegurar però diria que el problema va començar després
de squeeze, potser fa un parell de mesos com a molt. Jo aquí tinc
'testing' i la versió del fetchmail és la 6.3.21, a squeeze és una
anterior segons he vist.

> Has executat el c_rehash al directori /etc/ssl/certs com a root?

Sí.

> Sempre pots canviar el nom del /etc/ssl/certs a alguna altra
> cosa i reinstal·lar el paquet ca-certificates.

Ho provaré, de totes maneres és una Debian que acabo d'instal·lar
aquest cap de setmana i en principi es va instal·lar tot netament
sense errors.

--
Ernest