Re: xorg + nvidia (el no va mes en sadisme)

Bones a tots,

 Jo tinc una GeForce 8400M GT i vaig fer com l'Andrés, és a dir,
llegir-me de dalt a baix la informació de DebianWiki:

 http://wiki.debian.org/NvidiaGraphicsDrivers

 A més a més de solucionar el problema, vaig entendre com funciona tot
aquest merder dels diferents controladors de les targetes gràfiques (i
el motiu de tants paquets).

 Això si, tot i que està força ben explicat, recomano molta calma i
tranquil·litat en la lectura.

 Salut i peles,

 robert

El dl 03 de 10 de 2011 a les 15:47 +0200, en/na Andrés va escriure: