Re: xorg + nvidia (el no va mes en sadisme)

HUBBLE@telefonica.net <HUBBLE@telefonica.net>:

Si a algú se li acudeix alguna cosa doncs que m'ho digui si us plau a
veure si aconsegueixo algo, doncs necesito l'acceleració 3D simplement
per fer servir l'stellarium

La impressió subjectiva que tinc jo és que el driver propietari des de fa uns mesos peta més que una escopeta de fira.

Jo per exemple tinc una nvidia i no faig servir el driver propietari i em va de categoria la tarja gràfica i em funciona perfectament l'estellarium.

Per què no proves a purgar nvidia? No perds res.

--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells