Re: Expedent X (org)

A Divendres, 30 de setembre de 2011 18:07:49, vàreu escriure:
> Bones llista,
> Em trobo amb un problemes amb el driver privatiu d'ati (fglrx).
> Estic usant una debian wheezy, i el paquet fglrx-driver, no existeix en
> aquestes sources que tinc (les postejo a sota).

Una actualització de les X a testing ha trencat el controlador privatiu,
s'està a l'espera que surti una versió que funcioni per part del fabricant.

Més informació: http://bugs.debian.org/639875

> He acabat instal·lant el driver radeon de debian, però em trobo que no
> puc arrancar segons quina aplicació, ja que o em va molt lenta o si
> arrenca, es queda la pantalla en negre.
> Alguna idea de per on mirar ?

Prova a instaŀlar firmware-linux-nonfree per tenir suport 3D.

Si ni per aquestes, potser et toca passar pel meu tràngol de fer el xorg.conf