Re: Expedent X (org)

Bones llista,
Em trobo amb un problemes amb el driver privatiu d'ati (fglrx).
Estic usant una debian wheezy, i el paquet fglrx-driver, no existeix en
aquestes sources que tinc (les postejo a sota).
He acabat instal·lant el driver radeon de debian, però em trobo que no
puc arrancar segons quina aplicació, ja que o em va molt lenta o si
arrenca, es queda la pantalla en negre.
Alguna idea de per on mirar ?

deb ftp://ftp.ch.debian.org/debian/ wheezy main contrib non-free
deb-src ftp://ftp.ch.debian.org/debian/ wheezy main contrib non-free

El dv 30 de 09 de 2011 a les 10:09 +0200, en/na Leopold
Palomo-Avellaneda va escriure: