Re: Expedent X (org)

A Dijous, 29 de setembre de 2011 12:59:02, Orestes Mas va escriure:

> Clarament això sembla un problema del VMWare. Suposo que en canviar el
> sistema ha canviat el kernel, i la versió de VMware que tens no sap com
> tractar el nou kernel per compilar els mòduls que necessita. Hauries
> d'instal·lar una versió més actualitzada de VMware.
>
> Orestes.

Ho havia descartat per la línia següent al primer error que em diu que ho
ignorés, perquè uso VirtualBox i no VMware com a entorn de virtualització, i
especialment perquè el sistema en qüestió no corre virtualitzat sinó en una
partició diferent del disc dur principal de forma nativa.

Però vaja, provo a treure els paquets xserver-xorg-video-{fbdev,vmware} i us
dic alguna cosa. Bastonades de cec.