Re: Expedent X (org)

Hola:

Comento entre línies el que poder se.

A dijous 29 setembre 2011,  vàreu escriure:

> [...]
> porta de retruc a un altre tema amb el grub2, més endavant l'explico.

> M'escup això:
>
> (EE) Failed to load module "vmwgfx" (module does not exist, 0)
> (EE) vmware: Please ignore the above warnings about not being able to to load
> module/driver vmwgfx
> (++) Using config file: "/root/xorg.conf.new"
> (==) Using system config directory "/usr/share/X11/xorg.conf.d"
> (II) [KMS] No DRICreatePCIBusID symbol, no kernel modesetting.
> (EE) open /dev/fb0: No such file or directory
> Number of created screens does not match number of detected devices.

Ni idea. Ho sento.

> I no crea el xorg.conf dels nassos. Sí que em deixa un ~/xorg.conf.new on veig
> tres seccions Screen on prova tres drivers (radeon, fbdev i vesa). /dev/fb0
> existeix quan arrenco el sistema amb el kdm, però sense ell ja no. Com he dit
> abans, tornar a consola després d'una sessió gràfica no és una opció per la
> corrupció de la pantalla. Podria teclejar a cegues, però no me'n refio.

El xorg.conf el crea a /root/ amb el nom xorg.conf.new.

> Pel que he vist, el ~root/xorg.conf.new és la base de les proves per la
> configuració del xorg.conf que també hauria de generar.

> L'hauria de netejar a mà, el que em queda és un merder amb els tres displays.
> A més, no configura res de teclat ni touchpad. Si no em queda més remei ho
> faré, però preferiria arreglar el problema del /dev/fb0

> O startx com a usuari, o /etc/init.d/kdm start... que no és un Windows :-)

Estic d'acord, però sense reiniciar tot el ordinador, mai m'ha iniciat correctament les x amb el nou xorg.conf. Desconec el motiu.

> Sigui com sigui, he recuperat 3D perquè he vist que el mòdul del nucli que a
> Lenny estava inclòs a firmware-linux-free s'ha mogut a nonfree en algun
> moment, tot i que per la lentitud que va amb el glxgears (411 FPS) m'ensumo
> que és més per programari que maquinari, que tampoc m'importa en excés.

Així la cosa t'ha funcionat?

Gràcies i salutacions.