Re: Expedent X (org)

Hola Eloi:

Igual ja ho has solucionat, però pots crear el xorg.conf fent el següent:

1. Tanques les aplicacions X:

  # /etc/init./kdm stop (o gdm ó xdm)

2. Des de una terminal Alt-Fx:

   # cd /etc/X11
   # Xorg  -configure  (espai entre Xorg i "-configure")

3. Crea un xorg.conf nou (/root/xorg.conf.new) que es pot fer servir:

   # X -config /root/xorg.conf.new

(val a dir que a mi aquest pas mai m'ha funcionat.

4. Copiar el nou a /etc/X11:

   # cp /root/xorg.conf.new /etc/X11/xorg.conf

5. Reinicies.

A mi aquest sistema sempre m'ha funcionat. Està explicat a l'apartat «What if I do not have an xorg config file?» de:

   http://wiki.debian.org/Xorg

Espero que t'ajudi. Salut.

A dimecres 28 setembre 2011,  vàreu escriure: