Re: Expedent X (org)

Hola,
hauries de tenir un exemple de xorg.conf a /usr/share/doc/xserver-xorg/examples/xorg.conf
Lluís

2011/9/28 Pere Nubiola Radigales <pere@nubiola.cat>
El 28 de setembre de 2011 19:11, Eloi Notario <entfe001@gmail.com> ha escrit:

En resum, que la cosa ha anat prou bé, encara m'haig d'acabar d'acostumar a
les noves llaminadures visuals (o aprendre a treure-les). El problema és, com
no, la targeta gràfica que a vegades fa de les seves. És una ATI Radeon Xpress
1250 que ja amb Lenny em va donar mals de cap que havia oblidat. El problema
és que ara ja no hi ha ni Xorg.conf, així que l'única forma d'anar provant que
se m'ha ocorregut, cutre com poques, és a base de posar i treure drivers.

El XOrg no existeix inicialment perque teoricament les X es configurent soles. De Toes Formes es pot crear per pasar-li parametres determinats.
En el meu cas com hi han varios controladors de nvidia, li inidico el controlador que vui.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org