Re: xarxa

Hola Jordi,

Fas servir el Debian amb Gnome o amb KDE?

(Jo vaig tenir problemes amb el NetworkManager (NM) a un equip en el que
feia servir Squeeze amb Gnome; vaig desinstalar el NM i els problemes
van desaparèixer. Tinc un altre equip on faig servir Squeeze amb KDE on
el NM no m'ha donat cap problema).

Salut

Vicen