xarxa

Bones, he estat uns anys utilitzant el mandrake-mandriva y finalment he
canviat a debian squezee. Encara que només fa uns dies que hi soc i no
he configurat tot al 100%. Per cert al notebook ja hi tenia l'elive gem.

Em trobo amb un problema que no sé per on ve, a veure si em podeu
ajudar. La xarxa s'atura cada dia a finals de la tarda, no se si és el
servidor de noms o que cony .....

un nmap localhost m'indica els servidors locals correctament però també
em diu que no es troba la xarxa i que falla el dns. Alguna idea de per
on van els trets? Per a mi és molt estrany, l'ordinador no troba ni
l'encaminador. ping a 192.168.0.1 = no route to host (o alguna cosa
així). He reiniciat només l'encaminador i segueix igual, és cosa de
l'ordinador.

Gracies
Jordi.