Re: problemes amb debian

El Sat, 23 Jul 2011 20:36:23 +0200
Arnau Bosch <arnaubb@gmail.com> va dir:

> Hola,
>
> M'he instal·lat la distribució debian per provar que tal funciona i m'he
> trobat que no em funcionen un cascos usb, pero el sistema els reconeix, els
> selecciono però segueix sonant l'altre targeta de so, us deixo unes imatges
> perquè ho pugueu veure:
>
> http://img577.imageshack.us/img577/3893/captura2q.png
>
> http://img508.imageshack.us/img508/5500/captura1fr.png
>
> Amb ubuntu no tenia cap problema.
>
> Un altre problema que he tingut de passar de ubuntu a debian ha sigut que no
> [...]
Hola Arnau,

Dels auticulars no se que dir-te, però del libreoffice si, jo et recomanaria que l'instal·lessis dels repositoris.

Com que dius que no et surt a la llista de paquets suposo que tens una squeeze (debian stable) i la millor manera de poder tenir el libreoffcie a squeeze és afegir els backports[1] per la teva distribució.

Hauries (essent rooot) d'obrir el fitxer situat a /etc/apt/sources.list i afegir la següent línia:

deb http://backports.debian.org/debian-backports squeeze-backports main

actualitzar els teus repositoris:
# aptitude update

i després per instal·lar-lo, donar la següent ordre si tens gnome:

# aptitude install -t squeeze-backports libreoffice libreoffice-gtk libreoffice-l10n-ca

Si fas servir kde:
# aptitude install -t squeeze-backports libreoffice libreoffice-kde libreoffice-l10n-ca

Aquí trovaràs informació sobre qué son els backports:
http://backports-master.debian.org/

Apa, sort