Re: Ventiladors i temperatura del processador !

Al 20/06/11 18:08, En/na Martí Vinyals ha escrit:
Hola,

Sóc nou a la llista...

Us escric perquè en passar de Lenny a Squeeze (i d'Squeeze a Wheezy)
estic tenint problemes per treballar amb normalitat en el meu
portàtil HP Compaq. Hi ha processos, com el visionat de videostreams
a través de plugins Iceweasel o la compilació a través de g++, que
deixen el sistema quasi sense recursos... i el pitjor, el processador
s'escalfa moltíssim i, crec que és degut a això que el sistema
s'atura de cop.

Això em passava a mi i té mala solució.

L'única cosa que podia fer era matar el procés que posava la cpu al 100%. Si no, en qüestió de minuts l'ordinador se m'aturava.

Pel que vaig esbrinar és un tema de targeta de vídeo.

Procura tenir els drivers de la tarja el més actualitzat possible, fins i tot instal·lat els propietaris si cal.

--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells