Backuppc fora de testing?

Hola llista

Ja fa temps que utilitzo la eina Backuppc per a fer backups de tots
els ordinadors de la feina, i en general, m'ha anat molt be.
L'ordinador des del que faig les còpies funciona amb Testing, on hi ha
hagut actualitzacions importants de molts paquets relacionats amb
perl.

El cas és que per a solucionar els problemes de dependències, aptitude
pretén, entre altres coses, desinstal·lar-me backuppc. Generalment he
solucionat problemes semblants desinstal·lant els paquets "ofensius",
i reinstal·lant les noves versions dels paquets que ja solen tenir les
dependències actualitzades. Però en el cas de backuppc,
desinstal·lar-lo és un luxe que no em puc permetre, doncs revisant els
repositoris de Debian, la sorpresa ha estat veure que backuppc ha
desaparegut de testing, però no trobo enlloc el perquè, ni si serà
temporal o definitiu.

Com que a la llista hi ha gent molt més al dia que jo, la pregunta
és... en sabeu alguna cosa del tema?

RPB