Re: La declaració de la renda... altre cop

Tinc les dues VM de Java, la de Sun i la OpenJDK, ambdues falla. També
he observat que quan no té connexió triga una barbaritat a arrencar, fa
la comprovació de nova versió amb un timeout bastant llarg...

Sigui com sigui, he aconseguit finalment que els desplegables surtin amb
dades: he agafat la versió Windows, n'he copiat el que penja de C:\AEAT
i passat al meu Linux funciona correctament. M'ensumo un error
d'empaquetament entre les diferents plataformes, tampoc tinc moltes
ganes d'esbrinar-ho exactament, menys si em surt la declaració a pagar.

Vaig a fer-la. Desitgeu-me sort :-)

--
Atentament,

Eloi Notario.