Re: La declaració de la renda... altre cop

No se si te res a veure, peró un dels problemes del java es que
intenta fer les comunicacions amb internet  a través de ipv6, protocol
que desgraciadament no está gaira implementat a la xarxa.

prova de fer amb el usuari root
echo 0 > /proc/sys/net/ipv6/bindv6only

Aixo permete integrar la ipv4. A mi em va funcionar amb uns plugins java.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org