Re: Accedir a les fotos d'una càmara des d'un portàtilperò no des de l'altre

Hola Sergi,

[...]
> La meva hipotesis té a  veure amb la latència dels ports USB i les
> diferencies d'implementació del USB 1.1 i el USB 2.0 . A la meva dóna li
> passa una cosa curiosa. Nosaltres tenim un disc de xarxa NAS que el té
> mapejat en una unitat de xarxa. si de la càmera (amnb PTP) copia directe
> al NAS les imatges es corrompen. Si copia a l'escriptori i d'allí al NAS
> tot correcte. El problema de la seva màquina, és un portàtil antic que
> no té ports 2.0. La màquina dels teus fills té ports USB2.0?
> Un `lsusb -t` t'ajudarà a averiguar-ho: al final de cada entrada et diu
> [...]

Abans de sortir de casa aquest matí he llegit el teu missatge i he mirat la
sortida del lsub, i sorpresa, aquest portàtil té 4 ports USB 1.1 i 1 de 2.0, i
probablement les proves jo les estava fent amb els ports 1.1.  Per tant, tatxan,
tatxan.., aquest vespre faré la prova i podrem verificar la teva hipòtesi, ben
raonable, d'altra banda.

Una estona de suspens...

Ferran