Re: Problema amb Slashdot

EL Sat, 26 Mar 2011 22:04:48 +0100

Confirmat que el tema de la BBC es un problema de telefònica, he
contactat amb ells per xat i m'han indicat que efectivament els seus
servidors DNS tenen alguns problemes amb les pàgines estrangeres,
realment és una sorpresa sorprenent ja que es de suposar que la gent no
només és connecta a pàgines d'Espanya i a més la BBC es un lloc de
força tràfic.
Per tant de moment deixo les DNS de google i apa.