Re: Problema amb Slashdot

He trobat una solució provisional que consisteix en el següent:

Has canviar les DNS i posar 8.8.8.8 i 8.8.4.4 i seguidament (per no perdre la informació posar les actuals les quals possiblement si com jo el teu ISP es telefònica seran 195.235.113.3, 195.235.96.90.
En tornar a obrir els programes ja podràs navegar pels sites de la BBC i baixar podcasts de a BBC.

Per tant com deies tot sembla indicar que potser el problema es als servidors DNS de telefònica tot i que en el portàtil amb lenny em funciona correctament.

Miraré si els puc enviar un mail o una trucada al 1004

2011/3/26 Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net>
25/03/11 @ 23:31 (+0100), ilion1250@gmail.com escriu:
> Sembla que la cosa és més greu tampoc puc baixar podcasts de la BBC amb
> cap programa (Amarok i gPodder).
> En el ordinador que te lenny cap problema el problema és a l'ordinador
> que te squeeze.
> Crec que ha estat alguna actualització d'aquesta setmana ja que fins
> ara tant Iceweassel com el baixar podcasts funcionava correctament.

Acabo de provar-ho i tampoc puc baixar podcasts de la BBC amb
el gPodder. Amb el telnet veig que dóna error 502 Bad Gateway:

ernest@doriath:~$ telnet www.bbc.co.uk 80
Trying 212.58.246.95...
Connected to www.bbc.net.uk.
Escape character is '^]'.
GET / HTTP/1.1
Host: www.bbc.net.uk

HTTP/1.1 502 Bad Gateway
Date: Sat, 26 Mar 2011 12:09:35 GMT

Error</h1><p>Unable to connect to the requested
site.</p><h3>Details</h3>Error resolving hostname www.bbc.net.uk:
timed out</body></html>Connection closed by foreign host.

No hi entenc massa però m'atreviria a dir que és un
problema de l'ISP, en el meu cas, Telefonica.

--
Ernest