Re: Problema amb Slashdot

EL Thu, 24 Mar 2011 23:06:54 +0100
Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net> escrigué:

> Vaja, doncs llavors és un problema meu. Potser és algun complement
> que tinc instal·lat. En fi... ara des de fa uns dies l'Iceweasel em
> dóna error de DNS quan intento entrar a la plana de la BBC, tot i que
> el dig troba la IP sense problema. Cada cop entenc menyss coses :)

Doncs resulta que jo també tinc problemes amb la BCC només la puc veure
amb el Chromiun, ni Iceweasel, epiphany o midori poden carregar aquesta
plana, he provat lo del perfil nou amb iceweasel però tampoc funciona.
Al portàtil hi tinc lenny i no hi ha aquest problema.
No estic segur si es un bug o si es culpa meva