Re: Problema amb Slashdot

21/03/11 @ 22:41 (+0100), Ferran Juanós escriu:
> EL Sun, 20 Mar 2011 22:54:30 +0100
> Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net> escrigué:

> A mi em passa quelcom semblant amb el navegador Chromiun a la pàgina
> del 3cat24.cat i esport3.cat, en el primer cas no puc veure els
> comentaris que fa la gent a les notícies i en l'altre no em mostra el
> seguiment minut a minut dels partits de barça, amb el Iceweassel cap
> problema, he pensat que potser és un error del Chromium.

És possible. Pot ser alguna incompatibilitat del JavaScript.

> He entrat a slashdot i tant amb Iceweassel com amb Chromium puc veure
> els comentaris.

Vaja, doncs llavors és un problema meu. Potser és algun complement
que tinc instal·lat. En fi... ara des de fa uns dies l'Iceweasel em
dóna error de DNS quan intento entrar a la plana de la BBC, tot i que
el dig troba la IP sense problema. Cada cop entenc menyss coses :)

--
Ernest