Re: accés amb certificat digital

El missatge d'error que retorna l'applet de java (el pots veure al meu blog) diu que el Keystore només accepta el format de Windows. Entenc, doncs, que no és un tema de versions, que entenc que es podria donar, sinó de plataforma, no?

Enviat des del meu iPhone

El 22/03/2011, a les 13:17, Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> va escriure: