Re: aparellar un teclat bluetooth d'apple

fes una ullada al fitxer /etc/default/bluetooth. Parla de dispositius
com mouse keyboard
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 22 de març de 2011 12:26, Xavier De Yzaguirre i Maura
<xdeyzaguirre@gmail.com> ha escrit: