Re: aparellar un teclat bluetooth d'apple

Perdó per dir que un MacBook Pro es un moc, em fuetejaré vint cops lligat al pal major.
Salut

Xavier De Yzaguirre

629 95 38 30
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com
El 22 de març de 2011 12:24, Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> ha escrit:
I posats a demanar:
He configurat un MacMookPro dels penúltims per treballar amb VirtualBox i Windows XP fent una sessió remota a un PC d'un usuari de Telefònica que fa teletreball i dintre de la seva sessió es conecta a un servidor punt a punt i amb emulació 3270, i aquí comença el problema ja que els teclats de PC per la tecla Crtl-Break/Pausa fan servir tres octets i el teclat del mac no la te, ni he trobat com emular-la en local i la única solució es amb un teclat virtual carregat al pc remot.
A que es una merda?
Be nois, salut a tothom i a veure si ens animem afer una quedada en divendres o dissabte a veure si encara queda vi de les bodegues Debian.
I si algú troba una solució al tema del teclat millor (pot-ser tu Robert?).
El 22 de març de 2011 11:32, Robert Garrigos <robert@garrigos.cat> ha escrit:

Et refereixes a esborrar enrere? En mac es fa ctrl+esborrar

Robert Garrigós i Castro
Blog: http://garrigos.cat