Re: Problema amb Slashdot

EL Sun, 20 Mar 2011 22:54:30 +0100
Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net> escrigué:

> Hola,
> Perdoneu si és una mica off-topic.
> Des de que van fer el nou disseny no m'acaba de funcionar
> aquesta pàgina. El problema és que no puc veure els comentaris,
> com es pot observar en aquesta captura de pantalla
> http://img834.imageshack.us/i/slashdot.png/
> al llindar seleccionat hi ha 27 comentaris però tant sols n'apareix
> un. Això és amb el Firefox, no he pogut provar amb altres navegadors.
> A algú més li passa?

A mi em passa quelcom semblant amb el navegador Chromiun a la pàgina
del 3cat24.cat i esport3.cat, en el primer cas no puc veure els
comentaris que fa la gent a les notícies i en l'altre no em mostra el
seguiment minut a minut dels partits de barça, amb el Iceweassel cap
problema, he pensat que potser és un error del Chromium.

He entrat a slashdot i tant amb Iceweassel com amb Chromium puc veure
els comentaris.