Re: iceweasel usa notepad per obrir fitxers de text

2011/3/21 Marc Olive <marc.olive@blauadvisors.com>
Responeu a la llista siusplau, no al privat.

ho sento, al respondre amb gmail sempre se'm posa el privat i a vegades se m'oblida de canviar-ho

On Monday 21 March 2011 17:18:16 you wrote:
> al lloc que comentes, puc veure que hi ha el notepad com a aplicació per
> defecte (http://img19.imageshack.us/i/iceweasel.png) i puc afegir-n'hi (el
> kwrite de la captura l'he posat jo), però no puc ni treure el notepad ni
> fer que una altre sigui la per defecte

Si cliques a "Use kwrite" que has posat s'hauria de quedar marcat i llavors
usarà el kwrite.

ja ho he provat, però continua obrint el notepad (al fer doble-click a la llista de baixades)

--

Marc Olivé
Blau Advisors