Re: accés amb certificat digital

Amic Robert, em sap greu pero si. Es veu que la administració publica només pensa en els usuaris que fan servir el Finestres i si per casualitat als altres ens funciona... molt millor.

El que tu comentes també passa per exemple amb els serveis en línia de la Diputació de Barcelona. Per la pinta que té diria que es un aplet per a gestionar els certificats ja que a mi almenys se'm queda pillat just a la hora de mostra-los. Jo els vaig enviar una queixa i com era d'esperar em van dir que si, que ja ho saben i que estan treballant per millorar-ho. Es a dir, que fins que el proveïdor de l'aplet no en fabriqui un per a Linux, no s'hi podrà accedir.

Al 21/03/11 11:47, En/na Robert Garrigos ha escrit:
Estic configurant el meu nou Debian per accedir amb certificat digital als webs de les administracions públiques i, entre la meva ignorància i les dificultats que hi posa l'administració, no sé si el tema està tal i com veig o em falta fer alguna cosa:

El cas és que he aconseguit instal·lar, aparentment, el programari d'idcat pel clauer amb el meu certificat digital, així com el connector de java pel firefox que em demanava el web de l'ajuntament de Cardedeu i em trobo amb aquest error en el moment d'accedir a l'àrea restringida d'aquest web:

"S'ha produït un error inesperat

-1 --- KeyStore only available on Windows Operating System"

El google em troba només tres entrades (http://ves.cat/azXV) amb aquesta frase d'error. Una conversa per correu del juliol de 2009 que explica que el servei e-tram del consorci Administració Oberta de Catalunya, que molts ajuntaments de Catalunya, com el de Cardedeu, usen per donar servei de tràmits telemàtics als seus ciutadans, no accepta altres sistemes operatius que l'inefable finestretes.

La meva pregunta als sabis d'aquesta llista és si això segueix essent així, com sembla evident, o se m'escapa alguna altra cosa. (per cert, he pogut entrar al web d'hisenda amb el certificat de la meva clau, així que el meu sistema el tinc ben instal·lat i configurat)

Gràcies per alliberar-me, un cop més, de certes dosis d'ignorància.

Salut.