Re: Problema amb el camp Provides en un script inici

Hola Marc i llista:

On Mon, 21 Mar 2011 09:24:52 +0100
Marc Olive <marc.olive@blauadvisors.com> wrote:
> Bones,
>
> I com va anar?

Molt millor. L'error que tenia és de vergonya: faltava el "esac" que tancava el "case". Un cop col·localt, la seqüència va quedar (per fer proves vaig col·locar com a ordre a realitzar un simple llistat del directori: ls):

# cat inicicasa
#!/bin/sh
### BEGIN INIT INFO
# Provides:          inicicasa
# Required-Start:
# Required-Stop:     $remote_fs $syslog
# Default-Start:
# Default-Stop:      0 6
# Short-Description: Crida seqüència inici
### END INIT INFO
case $1 in
       start|restart|force-reload)
       exit 0
       ;;
stop)
       ls
       exit 0
       ;;
status)
       exit 0
esac

i al fer insserv inicicasa donava un warning:

# insserv inicicasa
insserv: warning: current start runlevel(s) (2 5) of script `inicicasa' overwrites defaults (empty).
insserv: warning: current stop runlevel(s) (empty) of script `inicicasa' overwrites defaults (0 6).

però creava els enllaços a /rc2.d i /rc5.d:

# find /etc  -name "*inicicasa*"
/etc/init.d/inicicasa
/etc/rc2.d/S01inicicasa
/etc/rc5.d/S01inicicasa

Per tant, el problema inicial que tenia, que recordo que era "missing valid name for `Provides:'" al executar el insserv:

# insserv inicicasa.sh
                insserv: Script inicicasa.sh is broken: incomplete LSB comment.
                insserv: missing valid name for `Provides:' please add.

era degut a que faltava el "esac" al final del script, no era error en el camp  `Provides'.

Ara tinc creats els enllaços a  /rc2.d i /rc5.d, però l'script no s'executa en cap moment (ni al apagar, ni al fer reebot que és quan vull que s'executi). És un tema que haig de esbrinar millor. Si no me'n surto, hauré de demanar-vos ajuda.

> No se si ho vas solucionar o no, i a més no hem rebut tots els missatges de la
> conversa per poder veure les propostes.

És que la conversa ha esta molt llarga i no volia carregar la llista i pensava trametre els resultats finals a la llista.

> En tot cas el que hauries de fer és llegir la documentació al respecte:
> http://wiki.debian.org/LSBInitScripts

Hi arribat a somiat amb aquesta pàgina de tantes vagades que l'he llegida!! El cas és que no entenc el que m'està dient!!! Us pot sonar estrany, però no vinc del món de la informàtica i de vegades me costa captar el que m'estan dient.

> Siusplau, responeu a la llista, no al privat, per què tots poguem seguir el
> fil.

D'acord. Així ho faré.

Gràcies per l'interès i espero que serveixi per donar una mica de llum a aquest tema per mi molt fosc!! Salut!! GRiera.