Re: Iceweasel + sqlite + NFS

+ Jordi Funollet <jordi.f@ati.es>:

> Maese Muntada em va ensenyar el "Mozilla Sync", que pintava prou bé però
> no vaig aconseguir engegar-lo; potser perque no vaig amb Firefox 4.0, potser
> perque els meus bookmarks no li agraden, o potser pel clàssic PEBKAC.

Per al·lusions... No tinc el FF4 encara i faig servir el Sync. Darrerament em
va bé però de vegades m'havia donat problemes (sobretot quan se'm va
acudir activar el mòdul criptogràfic FIPS del FF, que no és compatible amb
el Sync).

El que em sembla més interessant del Sync és que també publiquen el codi
del servidor per si algú se'l vol muntar a casa. De moment m'ha fet mandra
però no ho descarto encara.

En el cas que comenta en Lluís crec que el Sync és excessiu perquè calen
2 claus diferents de xifrat i un nom d'usuari, que crec que calia registrar
també. Una feinada.

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>
http://alexm.org/