Re: Iceweasel + sqlite + NFS

Hola Jordi

No fa mala pinta, però sospito que hauria d'alliçonar als usuaris perquè l'instal·lessin i et garanteixo que en el meu cas ningú dubta de l'existència del PEBKAC.

Maese és una paraula molt bonica i em fa agafar gana, ara em fotria un flamenquin de bolets :-P

El 9 de març de 2011 16:34, Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> ha escrit:
Hola Lluís,

Jo faig servir un plugin de Firefox per una altra necessitat, però potser et pot servir.

Fins fa poc sincronitzava els bookmarks entre els meus ordinadors a cop d'Unison, copiant directament els fitxers 'sqlite'. Funciona si ho fas amb cura, però és fàcil liar-la.

Maese Muntada em va ensenyar el "Mozilla Sync", que pintava prou bé però no vaig aconseguir engegar-lo; potser perque no vaig amb Firefox 4.0, potser perque els meus bookmarks no li agraden, o potser pel clàssic PEBKAC.

Al final he trobat un plugin que fa just el que volia; sincronitza els meus bookmarks cap a / des de un fitxer local, automàticament: no cal reiniciar Firefox, no cal llençar la sincronització a mà, no cal especificar-li si ha d'importar o exportar.

  http://www.andyhalford.com/syncplaces/

Un cop funcionant només cal sincronitzar un a cop de Unison / rsync / NFS / Dropbox / beam-me-up-scottie.