Re: Servidor Web Apache Debian Squeeze

Hola,

si intentes accedir a fulanito.dyndns.org des de la xarxa interna
segurament et surt la pagina del router perque les redireccions de port
al router normalment nomes funcionene des de internet, si una conexio ve
des de dintre la LAN no fa la redireccio de ports.

Salutacions / Regards
Ferran Pegueroles Forcadell
mailto:ferran@pegueroles.com
http://www.pegueroles.com