Re: Servidor Web Apache Debian Squeeze

La veritat es que el dns de la xarxa interna jo l'he tret del router i
l'he posat en el servidor. basicament lo que faig es duplicar la
configuració del dns extern amb el dns intern, canviant les ips per
les internes i fer un forwarding als dns de telefonica. El dhcp tambe
el tinc en el servidor.
Basicament lo que he fet
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974