Re: Servidor Web Apache Debian Squeeze

Me referia a l'adreça (externa clar) dyndns.org.
Disculpeu la meva ignorància. Acabo de provar des de fora de la lan i
funciona, tal i com m'havia anticipat l'amic Ferran. No havia caigut en
lo de la redirecció de ports que des de dintre no la fa.
Disculpeu de nou. I molt agraït !!
Salut,
Pep

El dv 11 de 03 de 2011 a les 12:28 +0100, en/na Jordi Funollet va
escriure: