Re: Servidor Web Apache Debian Squeeze

Gracies Pere.
Provaré això que dius. Un altre prova que he fet es ficar al navegador
http://fulanito.dyndns.com a la pàgina d'un "Free Web Proxy" (no sé si
es diu així) i també funciona.
Vaig a investigar això del router, que de tota manera interessa, per tal
de que no t'ho potinegin persones alienes, jejeje.
Gracies
Pep

El dv 11 de 03 de 2011 a les 11:08 +0000, en/na Pere Nubiola Radigales
va escriure: