Cerca d'informació dels paquets

Hola de nou,

 Gracies a tots per les respostes. Ho provaré.

 De fet tot això està motivat perquè no sé mai quins paquets necessito per
poder fer el que vull. Fico com a exemple el DNI-e.

 Amb "Lenny" després d'un parell de mesos de recerca i proves ho vaig
aconseguir. El problema és que la forma d'arrivar a la configuració
adequada fou la "prova i ajust" que et deixa el sistema ple de porqueria.
Potser els que us hi dediqueu professionalment teniu més informació,
personalment, com que moltes coses no sé perquè serveixen, allí es
queden.

 Ara a "Squeeze" encara ho estic intentant i em fa por tornar a omplir la
màquina de coses que no necessito (molts cops no sé ni si els he ficat
jo).

 Gracies de nou a tots,

 Robert