Re: Instal·lació de la nova versió de debian neta amb els paquets de la vella.

No se si el què et proposo és el que vols però aquí ho deixo.

A la Lenny

debianbox:~# dpkg --get-selections > paquets_lenny.txt

Post Squeeze install

debianbox:~# dpkg --set-selections < paquets_lenny.txt

debianbox:~# apt-get dselect-upgrade

i anar-hi anant ;-)

El 6 de març de 2011 13:13, XAvi <xavier@esdebian.org> ha escrit:
Hola llista.

Tinc una pregunta per a vosaltres. Esper que algú em puga dir alguna cosa u orientar-me una mica.

Es pot fer una instal·lació de la nova versió de debian  neta amb els paquets de la vella?  Es a dir. Puc fer algun script amb el llistat dels paquets que tinc ara mateix instal·lats al Lenny per quan instal·le la squeeze no tindre que anar marcant-los d'un en un al synaptic o picant-los al apt-get ...

Per posar-vos un poc en situació. La idea es baixar-me els DVD's i formatetjar la particio on ara esta la Lenny instal·lar desde el dvd la squeeze i anar ficant els altres DVD's si mels demana per instal·lar els paquets fins tindre la squeeze amb el mateix carregament de paquets que tenia la Lenny.

Això es tot. Gràcies. :)