Re: lm - sensors a squeeze

Per si algú s'hi troba us explico la solució que he trobat, el problema
era que els sensors del hardware no funcionaven.
Sembla que és tracta d'un problema del kernel 2.6.32
En arrencar l'error és:

kernel: [    6.810056] w83627hf: Found W83697HF chip at 0x290
kernel: [    6.810105] ACPI: I/O resource w83627hf [0x295-0x296]
conflicts with ACPI region W782 [0x295-0x296] kernel: [    6.810381]
ACPI: If an ACPI driver is available for this device, you should use it
instead of the native driver

He instal·lat el paquet mbmon que és un monitor de hardware de la placa
mare però que no fa servir el kernel i l'he pogut afegir al gkrellm i
ha torno a tenir a la vista les dades del hardware (ventilador,
temperatures etcètera).

¿ Respecte a lo del kernel creieu que es un bug, ja que en aquest cas
ho enviaria a Debian per

EL Tue, 22 Feb 2011 23:26:59 +0100
ilion1250@gmail.com escrigué: