Re: Actualització a Squeeze

joan <calbasi@pangea.org> writes:

> Jo uso amd64, com tu... en un equip relativvament nou amb la squeeze
> instal·lada de zero i partint de la base més bàsica... Si em
> refresques la memòria de com saber quin controlador faig servir  (no
> recordo la comanda ls_algo , no?) t'ho miro (i activo el composite,
> que com que no sé per a què serveix sempre el tinc desactivat ;-) )

M'imagino que deu ser lsmod | nouveau
tot i que això només et diu si aquest mòdul està carregat en el
kernel. Per mirar si tens el driver de X.org és glxinfo, ara bé, a mi
aquesta ordre em mata el servidor X i tots els programes que tinc
oberts, així que amb compte . . .

Per activar el composite és a l'editor de la configuració del Gnome,
apps->metacity->general i marcar "compositing_manager".

--
Ernest