lm - sensors a squeeze

No se si es tracte d'un error o és culpa meva però en canviar de lenny
a squeeze hi alguns dels sensors de hardware que no funcionen, de fet
només em funciona hddtemp, la resta (ventilador i temperatura CPU i
altres) no funcionen.
He mirat a google i sembla que hi ha altres en el mateix cas.
Vaig trobar  una solució que va ser instal·lar el kernel 2.6.30 però
en  haver de tornar a instal·lar de nou degut a varis problemes trobo
que aquest kernel ja no està disponible però us asseguro que amb
l'esmentada versió els sensors funcionaven.

Per la resta sembla que va força bé, sóc un altre que s'ha passat a
gnome, el meu probre ordinador de 7 anys no aguanta el pesat KDE, em va
molt lent a part de que sincerament amb aquesta nova versió de KDE em
sento molt incòmode, no entenc exactament quin tipus d'escriptori han
intentar fer.

Gràcies a tots

Ferran