Re: Actualització a Squeeze

Hola:

Jo ja ho fet en dos ordinadors, sense problemes. Després de canviar les fonts, vaig fer:

	apt-get -y autoremove
	apt-get -y clean
	apt-get -y update
	apt-get -y install linux-image-2.6.32-5-686
	update-grub
	apt-get -y install udev
	apt-get -y install linux-image-2.6-686
	apt-get -y install firmware-linux
	shutdown now -r

	apt-get -y dist-upgrade
	shutdown now -r

	upgrade-from-grub-legacy
	apt-get -y autoremove

L´únic error es que al iniciar apareixent un munt d'error del tipus SYSFS{}= will be removed ... que es van arreglar:

	cp /etc/udev/rules.d/ /etc/udev/rules.d.ori/
	sed “:a;s/SYSFS{/ATTR{/;ta” -i /etc/udev/rules.d/*
	dpkg-reconfigure udev
	service udev restart

Espero que et serveixi. Salut.