Re: [caliu-info] Empresa de serveis

A Divendres, Febrer 11, 2011, Orestes Mas va escriure:

> D'entrada em disculpo perquè faré cross-posting d'aquest missatge a un

> parell de llistes.

> Al despatx d'arquitectura on treballa de la meva dona estan cercant

> empreses que ofereixin serveis d'instal·lació i manteniment de servidors

> linux (fitxers, impressió, correu, backups), i de gestió de la xarxa en

> general.

> Fins ara ho tenien contractat amb una empresa, però tenen intenció de

> canviar.

> Sabeu d'alguna empresa solvent que es dediqui a això, preferentment a

> l'àrea de Barcelona (per allò de la proximitat)?

> [...]

Bé, arran del meu correu he rebut, en públic i en privat, una veritable allau de propostes. Bé, potser exagero, però certament han estat al voltant de deu, cosa que vol dir que els serveis basats en GNU/Linux gaudeixen de bona salut a casa nostra. Com a mínim hi ha gent que es guanya la vida amb el programari lliure.

Ara li passaré la informació a la meva dona per tal que es posin en contacte amb aquestes empreses i que facin la tria que els sembli més adient.

Gràcies a tothom, de veritat.

--

Orestes Mas Casals - UPC