Empresa de serveis

D'entrada em disculpo perquè faré cross-posting d'aquest missatge a un parell
de llistes.

Al despatx d'arquitectura on treballa de la meva dona estan cercant empreses
que ofereixin serveis d'instal·lació i manteniment de servidors linux
(fitxers, impressió, correu, backups), i de gestió de la xarxa en general.

Fins ara ho tenien contractat amb una empresa, però tenen intenció de canviar.

Sabeu d'alguna empresa solvent que es dediqui a això, preferentment a l'àrea
de Barcelona (per allò de la proximitat)?

Gràcies d'antuvi.

--
Cordialment,

Orestes Mas.