Re: grub 2 no carrega XP ?

Gràcies a tots. El cap de setmana tornaré a instaŀlar squeezee i miraré
lo del grub, em sembla que això del grub-legacy ho han deixat per a mi, ho provaré.
De moment lo del XP ho tinc solucionat amb una mena de disc clau (un
disc que fa temps que em vaig fer de 1,44" on hi vaig posar els fitxers
boot.ini, ntdetect i ntldr) i que sense problemes arrenca el XP. Tampoc
vull perdre gaire temps per polir l'arrencada d'un sistema que quasi no
faig servir. Per tant em centraré en squeezy.

Ferran

EL Tue, 8 Feb 2011 13:55:44 +0100
Jordi Mallach <jordi@debian.org> escrigué: