Re: Fitxers de video que no aconsegueixo convertir

El Dimecres 26 Gener 2011 20:03:49 Antoni Villalonga va escriure:
> Afegir que molts reproductors de DVD accepten  gairebé qualsevol mpeg
> i també que els discs durs multimèdia podrien treure't molta feina,
> simplement desaries els fitxers ts a dintre i llestos.

Fins i tot alguns models de descodificadors TDT farien el fet. Els meus
pares tenen recentment un de la marca <spam>Sveon</spam>, no en recordo
el model, que accepta fins i tot instaŀlar-hi un disc dur dins de
l'aparell. Pot reproduir sense problema els fitxers .ts, de fet els
enregistraments els fa així :-) Tot per 60 euros, res astronòmic, i si
molt m'apures no és excessivament gran i només necessita una tele amb
euroconector, no sé si també té sortida HDMI perquè no tinc res on
enxufar-la :-P

A més, el DVD ja és un format que va a la baixa, com a emmagatzematge de
dades potser encara aguantarà un temps però com a suport de vídeos ja
ha començat la seva obsolescència, amb els nous televisors que es
troben al mercat les deficiències de codificació de vídeo del DVD són
prou evidents, als televisors de tub encara es dissimula una mica.

En resum, si és per passar-ho a una sortida digital, no ho facis perquè
tens solucions millors i amb la codificació perdràs qualitat. I si és
per a una sortida analògica, un disc dur multimèdia o un descodificador
TDT de gama mitjana et permetrà reproduir-los sense problemes i són
raonablement portables.

--
Atentament,

Eloi Notario.