Re: Fitxers de video que no aconsegueixo convertir

El 25 de gener de 2011 18:19, Daniel Elias ha escrit:
> Hola a tothom:
>
> Ben retrobats a tots; ara feia temps que no us donava la llauna.
>
> Torno a la carga amb una consulta: Tinc un sintonitzador TDT HD amb grabador
> a port USB incorporat, marca AXIL RT0406HD, que funciona força bé, i que
> genera uns directoris al grabar tal com aquest:
>
> daniel@Daniel-Debian:~/Desktop/20101212-82514$ ls -l
> total 2403904
> -rwxr-xr-x 1 daniel daniel     638694 12 des 10:35 index.txt
> -rwxr-xr-x 1 daniel daniel          5 12 des 10:35 length.txt
> -rwxr-xr-x 1 daniel daniel 1073743388 12 des 09:59 part00.ts
> [...]

Hola!

Com ja t'han comentat aquests fitxers .ts són això:
http://en.wikipedia.org/wiki/MPEG_transport_stream . En resum, és un
format que s'empra per fer broadcasting de video/audio. Per exemple
l'iPhone/iPad te suport per aquest tipus d'streaming.

Si pots pujar un video d'uns quants segons podrem veure quins codecs te.
De totes formes, si executes: "ffmpeg -i part00.ts" i ens copies
l'últim paràgraf pot ser serà suficient.

Amb l'ffmpeg hauries de poder canviar-li el contenidor, però no se si
es això el que vols (mantendries la mida i la qualitat).
Quina és la intenció de tot plegat? Reduïr el tamany dels fitxers?

Salut!!

--
"I'm a carny. I live for games of chance." - Heroes 4x13

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.CAT
#Jabber# ~> friki@bulmalug.net