Re: Fitxers de video que no aconsegueixo convertir

El Tue, 25 Jan 2011 18:19:29 +0100
Daniel Elias <daniel.elias@gigamail.cat> va dir:

> Hola a tothom:
>
> Ben retrobats a tots; ara feia temps que no us donava la llauna.
>
> Torno a la carga amb una consulta: Tinc un sintonitzador TDT HD amb
> grabador a port USB incorporat, marca AXIL RT0406HD, que funciona força
> bé, i que genera uns directoris al grabar tal com aquest:
>
> daniel@Daniel-Debian:~/Desktop/20101212-82514$ ls -l
> total 2403904
> -rwxr-xr-x 1 daniel daniel     638694 12 des 10:35 index.txt
> -rwxr-xr-x 1 daniel daniel          5 12 des 10:35 length.txt
> -rwxr-xr-x 1 daniel daniel 1073743388 12 des 09:59 part00.ts
> [...]

Doncs millor que cinelerra no el reconegui, imagina ficar 4GB de fitxer de vídeo a la memòria i a sobre tractar tota aquesta informació en temps real :)

Els TS crec que son el format MPEG2 TS, i em sembla que el mplayer el soporta. Fes una prova i intenta reproduir un dels fitxers ts.

Si el mplayer el reprodueix, vol dir que mencoder (*encoder* de mplayer) el reprodueix també. Llavors pots fer servir les habilitats del mencoder per pegar els trossos i fins i tot passar-los al format que et vingui de gust.

Si tens bon estomac i t'agraden els comptes de l'avi, tinc un escrit que parla sobre això (http://incongruencies.blogspot.com/2010/02/mencoder-i-mplayer.html)

encara que millor anar a fonts fiables, tal com la wikipedia en castellà (en català no hi ha aquesta entrada): http://es.wikipedia.org/wiki/Mencoder

Això si, per fer-lo servir adequadament i treure tot el suc, s'ha de llegir el manual, i aquest és un programa molt ben suportat amb molt bona i extensa documentació

be, espero haver-la encertada.

Apa, sort!