Re: la suspensió i la hibernació no funcionen

El Wed, 12 Jan 2011 22:07:33 +0100
ilion1250@gmail.com va dir:

> EL Wed, 12 Jan 2011 18:18:21 +0100
> hubble <hubble@telefonica.net> escrigué:

> Doncs no ho sabia. ¿ Me'n pots fer cinc cèntims ?
> En teoria desde gnome-power manager no s'ha de fer res però si que
> recordo que en instal.lar el paquet uswsusp vaig acceptar que es creés
> un fitxer per el resume, no obstant lo del Grub te lògica amb la
> hibernació però en la suspensió també necesita el GRUB per tornar al
> seu estat anterior ?.
>
> Gràcies per la teva resposta
>
> Ferran

Be, jo vaig fer algo així fa un parell d'anys amb la live-e.

Es tractaba de afegir al grub (llavors era el menu.lst, suposo que ara serà el grub.cfg), a la línia del kernel, algo així:

resume=/dev/hdaX

a on *hdaX* és la swap

espero encertar-la

apa, sort!