Re: Em presento a la llista

Hola,

> La vida social de la llista és pràcticament inexistent, tret dels sopars
> fantàstics que s'organitzen molt de tant en tant (llàstima que em
> vaig perdre el darrer). Però que no sigui dit... Benvingut Ramon!

 Benvingut. Ja hauríeu de saber que això passa a qualsevol llista de correu.

 Jo fa anys que estic inscrit a aquesta llista perquè quan vaig començar a
utilitzar Debian no coneixia a ningú que fes servir aquest SO. Ho vaig
fer per sentir-me una mica acompanyat però, com a simple usuari, molts
dels temes que es comenten "em van força grans".

 Aquest és el principal motiu pel que no goso dir gran cosa. A més a més,
el fet de no viure aprop d'on es fan els sopars també dificulta la
interacció física real.

 Benvingut novament.

 Robert