Re: Em presento a la llista

Hola Ramon

Benvingut, en època de festes els habitants de la llista acostumen a fer el ronso, a banda són sosets de mena i els costa trencar el gel. Resumint, no pateixis que poc a poc aniran respirant, potser ... si els planteges algun dilema ;-)

El 1 de gener de 2011 18:23, Ramon Pinto <jrpinto@sindominio.net> ha escrit:
Hola, soc nou a la llista i aquest missatge és per presentar-me. Pel que
tinc entès alguns ja em coneixeu. Vaig començar a fer servir debian amb
molta empenta ja fa molt de temps, però porto uns anys com a simple
usuari i els coneixements se m'han rovellat una mica. Ara tinc ganes de
tornar a aprendre coses noves i per això soc aquí.
Salutacions.